Followers

Thursday, May 28, 2009

out to IGUAZU bebeh...ciow

well, unofficial result dh keluar...but damn, its below mt target! again!! syttt. but at the same time im shocked...a perfect score for Dr.Stephen, hahaha. mcm mimpi seh aku rasa. camne la that crazy walking skeleton terbukak hati kasi aku perfect score ek? seingat aku xde plak jampi serapah yg aku tiup2 kat dia (><)

with 3A+, 1A, 1A- & 1B+ aku rasa cam blom cukup puas. pelik bin ajaib, paper susah tahap dewa aku dpt perfect score, sedangkan paper semudah NP aku hanya dpt B+? aiyoooo...something might be wrong somewhere [sorry alem aku pinjam ayat ko sat - jgn saman ea]

tp, keluarnya result x rasmi yg dipamerkan kat walkway ni, lega jugaklah...at least summer ni aku xde la mencungap kejar credit. hahaa. blh la aku bersuka ria kat iguazu, cuci2 mata yg dh lama berabuk ni. tenkiu Dr.Aiden sb ajak aku join xpdc ni. at least sampai gak aku ke benua amerika selatan yg sedang femes ngan wabak selesema babi tu...kahkahkah

tp, apa yg agak membuat aku sedikit emo...prof.Alice leh plak minta jasa baik aku [yg sbnrnya x brape nk baik ni] tlg usha module summer course dia untuk bebudak ANP. nasib ko la, aku simpan dlu module ni dlm laci keramat. balik dr xpdc baru aku bukak. skrg ni aku nk fikir betapa seronoknya nk pegi iguazu. dhla xyah wat keje beb, jadik assistant Dr.Aiden plak tu. hahaha. best bangat deh (><) bak kata adit si budak makasar "kamu di sana pasti seronok yah, aku lagi jeles ni sich...mau sich jadik kayak kamu ngikutin sama" hehehe.... [psttt, bahasa indo aku x makin improve dh. leh la aku ngaku jadik mamat indo lps ni...hahahaa]

apapun esok pagi2 aku nk submit form recheck utk NP. so lps ni aku dh relax, enjoy xpdc je. then abes xpdc tumpu kat lab je. siapkan keje lab yg dh bertimbun. mesti aku rindu kat abu [tikus lab aku] yg suka masuk dlm poket aku makan kauci. abu je yg sampai skrg aku x potong2 cam minah, gayah, mahmud dan ntah hape2 lg nama yg aku kasi kat tikus lab aku...hahaha.


adios beb
aku ciow dlu ke iguazu
tinggalkan je la pape msg korang kat sini. dh online smula nt aku bls kay


2 comments:

saufi said...

jgn hang bawak blk selesema babi sudah!! aku dh slmt sampai ke kg halaman beb. jumpa lg september nt

faiz jakon nak cuci mata said...

jgn lupa snappy & tepek pic²menarik di sana