Followers

Sunday, May 24, 2009

Ab$olute $unday

My "absolute" sunday, aku berjaya larikan diri dari kengkawan dan abeskan masa sensorang tanpa gangguan!! haha. sepanjang hari aku abeskan masa lepak kat phoenix park, jenjalan kat town sambil cuci2 mata...ngeeee

pepagi lagi aku dh kuar dari umah, sblm member2 aku blk dari jogs. aku hanya keluar dgn berseluar pendek dan bersinglet sambil ditemani sony mylo & ipod shuffle je, dua gadget yg dh jadik cam teman rapat aku. henset semua aku off and tinggalkan kat dlm gerobok kat umah. aku malas nk layan pape msg or calls....sorry pada sape2 yg tercarik-carik aku....hehee

really best spent time utk diri sendiri, jauh dr kekecohan kengkawan yg sebok bergosip, dan yg penting jauh dari bebelan pedrico yg pantang nampak aku ngadap lappy je dan xnak join diorg bergosip. xbleh blah, ngalahkan org pompuan bergosip.

sepanjang hari aku lepak kat park, tgk mamat2 dok main skate, ada yg tgh date ngan kapel masing2...tak kurang gak yg syok melukis. aku? hurm...hanya lepak2 sambil ber ym ngan member2 dari malaysia. mcm2 ragam org aku dpt tgk sepanjang hari aku kat park ni...rasa cam ngah wat survey utk psychopersonality lak. ngeee (><)

dh lebih 10 malam baru aku sampai umah, disambut oleh muka2 yg memandang aku dgn pandangan yg pelik dan beberapa suara sengau yg sumbang yg sempat telinga aku captured. lantak la korang....aku trs naik bilik, on henset. bedesup msg + misscalled yg masuk, nearly 50. haha. nasib la...then aku on lappy, trs tulis entry ni (my 1st enty) hehehe.

kalau korang nk kutuk pun kutuk la (sbb aku mmg selalu je kutuk2 blog korang kan!...ngeee). aku no hal...sempoi

jom mandi...pastu tido! nak? nak? nak?
wakakaka

nite alls

2 comments:

faiz tukang racun said...

tahniah, bukak juga blog sendirik ye, berkesankah racun aku pada ptg itu? ehe.

teruterubozu said...

hahaha
ko mmg kaki racun beb