Followers

Monday, May 25, 2009

makan...makan...

tido aku terganggu dgn bunyi yg pelik dan aneh. bunyi itu bertingkah-tingkah, memenuhi suasana sunyi awal pagi. aku bangun, duduk di birai katil. ku amati bunyi itu, ya...bunyi semakin jelas, dan sangat dekat!! owh, rupanya bunyi perut aku yg berkreuk kreuk mintak makan rupanya....ngeeeee

aku capai jam, dh pukul 3.42am. apa aku nk melantak ni? dgn malasnya aku bangkit melangkah longlai ke dapur. dan...bila aku bukak lampu, terdengarlah jeritan nyaring ala2 nyah yg sedang dihambat skuad D4 yg hampir meluluhkan kalbuku. mati2 aku ingat mak lampir ke, hantu raya ke...rupa rupanya sean yg tgh melangut dlm gelap kat dapur? ape2 je la mamat ni, cam xde tempat lain nk melangut (cam nanges pun ada aku tgk....huh. putus cinta lg la tu...ngeee)

so, seisi memasak utk melantak di dinihari pun bermula. tepaksa la masak utk sean skali. nyum2..

ini je la yg aku mampu masak sambil menguap-nguap & layan sean luahkan perasaan dia sambil bersuara kepit...ceh

amacam? nampak best kan? wakakaka
itu korang blom rasa lg. kalau dh rasa...sure nk lagi. dah2, hampir 6am dh ni...nk membuta jap, sok kelas 8am.

ciow

2 comments:

ateh said...

ko masak ek?
mesti x sedap beb. tetiba aku teringat pasta hangus ko dulu. :P

teruterubozu said...

pasta hangus? haha...mmg lawak time tuh kan. masa tuh arwah masih ada, diala yg backup aku.
aku rindu dia seh.

ko tau x? setiap kali aku tgk ko, aku teringat kat arwah.